Let op: Met ingang van 1 mei 2017 worden alle werkzaamheden van Ratio ICT voortgezet vanuit Cobytes B.V. Meer info.

  • FAQ

U bevindt zich hier: Home Support F.A.Q

FAQ – Algemeen

Als u een vraag heeft, dan kunt u in de lijst met veel gestelde vragen kijken of uw vraag en het antwoord daar te vinden is. Bij andere vragen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen door een e-mail te sturen of het contactformulier in te vullen. Neem gerust vrijblijvend contact op met Ratio ICT. Wij staan graag voor u klaar.

Ratio ICT is op werkdagen bereikbaar van 8.30 - 17:00 uur.

Buiten deze tijden kunt u voor storingen met uw hosting bellen met 033 - 8200 267 of e-mailen naar helpdesk@ratioict.nl

iDeal, bankoverschrijving, PayPal, Incasso

Wij hanteren een opzegtermijn van 30 dagen. Bij particulieren sturen wij 60 dagen voor afloop van een abonnement een herinneringsmail, zodat u op de hoogte bent van verlengingen. U heeft dan een maand de tijd een opzegging door te geven. Indien u na de opzegtermijn een abonnement beƫindigd, zal het abonnement nog eenmaal met eenzelfde periode worden verlengd.

U kunt uw abonnement opzeggen via www.ratioict.nl/klantenpaneel Uw abonnement wordt automatisch per einde looptijd beƫindigd en u ontvangt geen factuur meer, tenzij de opzegtermijn van 30 dagen is verlopen. Houdt hierbij dus wel rekening met uw opzegtermijn.

Interesse of vragen?

Onze medewerkers staan u graag geheel vrijblijvend te woord!

Neem contact op

Mijn Ratio

Wachtwoord vergeten?